Alla inlägg den 10 februari 2015

Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 22:35

Jacob börjar lite så är passande på kvällskvisten prata om politik, pengar och horor. Han kom i korta drag fram till att pengar är det moderna nya sättet att handla på istället för byteshandel och att det vore oliberalt att vara emot prostitution. Låt folk få sälja sig ifred va fan?

Det är bara att nicka och se glad ut. Det jag lyckades ta in av allt var typ att pengar är som nya tidens kossor.

Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 12:15

Får ett skönt meddelande idag.

Erik! Dejta är lite som en hobby!

Jag: Aha, om det känns så kanske du ska lägga av med det?

Nej men alltså jag ser det som en investering där tid är det jag investerar.

Sen får man ju som alltid räkna med lite dåliga påföljer men klart värt det!


Min åsikt om dejting är att det kan liknas lite med att äta choklad. Jag är laktosintolerant så chokladbiten(tjejen jag vill dejta) står där och ser mumsig ut och jag vet att påföljderna kan bli bokstavligen SKIT om jag äter den, ändå slutar det med att man tar sig en tugga och alltid slutar det på samma sätt. Man vet vad konsekvenserna blir men det är värt att ta dem.


Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 09:16

Grym serie som gör vägen till södertälje lite bättre varje dag

Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 07:51

Känslan av att vakna upp när man borde gå till pendeln om 10 minuter.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Skapa flashcards