Direktlänk till inlägg 12 februari 2015

War is on b****

Av Erik Andreasson - 12 februari 2015 16:52

Nu är jag trött på dig din gamla översittarkärring som tror du har rättigheterna att bossa hur du vill.
"Erik kan göra det där"
"Men Erik det får du göra"
"Vart är Erik nånstan, han kan hämta ballongstället från källaren"


Jag säger ifrån när jag inte vill göra en uppgift speciellt om det handlar om att göra andras skit
något som jag anser är inom mitt "att göra" område. Och människor ifråga brukar oftast efter ett tag fatta vad jag känner är mitt eller ditt att göra när jag säger: "Nej det där får du ta tag i själv".

Så eftersom du nu inte förstår vad nej betyder, eller helt enkelt inte vill ta ett nej som ett svars allternativ och framför allt vägrar ge upp, hamnar vi lite i ett vägskäl.

Ska jag fortsätta acceptera det här dagligen, eller ska jag fortsätta acceptera det här, samtidigt som jag varje dag tills det jag sagt upp mig, ollar eller slickar på din te-kopp, för att sedan med ett leende titta på när du dricker ur den?

Ja du, bedöm själv. Och det finns verkligen inga alternativ till att kompromissa. Har försökt i 2 år. Det känns så bra att få avreagera sig.

War is on.
*Slick, Slick*

 
 
Ingen bild

Robin

12 februari 2015 21:39

Mmm te... :) fett gott det skulle va med en varm kopp te ;)
Undrar om en hint av ollon smak är jämförbart med det där kattbajs kaffet som kostar galet, du borde ju fan ta betalt för sånt, du måste tänka som en entreprenör Erik!

 
Ingen bild

Maja

13 februari 2015 10:27

hahahahaha!!! asså dör xD

Erik Andreasson

13 februari 2015 12:12

Hehe, jag är så ondskefull!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Andreasson - 19 februari 2015 22:35

När man ser slutet av filmer brukar det vara lyckligt, komiskt eller rent utav sorgligt. Men detta är inget slut, det här är fortsättningen på något stort, mitt liv. Livet har nämligen så mycket mer att erbjuda än själva bloggandet om små till stora ...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 13:46


Känslan som uppstår när du precis satt dig ner skönt på en pall och ska fatta in varor i hyllan när du sedan inser att varan ska vara högre upp än du når.   ...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 12:30


Jag är inte självmordsbenägen eller nåt sånt men ibland kan man inte låta bli att vilja hoppa ut genom fönstret eller knyta sig en hängsnara o sen dingla lite fint i badrummet när chefen kmr in :D Tur att vi inte har något bra rep här och att apoteke...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 11:45


Skriven till mig själv och av mig själv 00:55 natten till onsdag.    Kämpa Erik jag vet att du fick börja en timme tidigare idag. Ge inte upp. Se ljuset i tunneln. Du har rast nu. Tänk på hur gott din matlåda kommer att smaka. Vänta.. fan. Jag ha...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 09:08


Varje dag tills jag säger upp mig som sagt.

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Skapa flashcards