Direktlänk till inlägg 18 februari 2015

Lagom till jobb-breakdownet

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 11:45

Skriven till mig själv och av mig själv 00:55 natten till onsdag. 


Kämpa Erik jag vet att du fick börja en timme tidigare idag. Ge inte upp. Se ljuset i tunneln. Du har rast nu. Tänk på hur gott din matlåda kommer att smaka. Vänta.. fan. Jag har inte gjort nån matlåda. Skit fan. Aja okej livet går vidare. Vart va jag? Jo juste! Erik, försök att vara trevlig mot kunderna. Le lite mer så ska du se att det känns bättre. Se inte hindrena, se utmaningarna! Minns du killen som fick p-bot igår? Aa bra, var glad att du slipper vara hans skor. Och sist men inte minst, glöm inte att slicka-rapeea din älskade kolegas te-kopp. MOHAHA Blev du lite gladare nu? Ja det blev du! puss gullet. Investera i en dajm på vägen hem också, det kan göra dig gott.  

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Erik Andreasson - 19 februari 2015 22:35

När man ser slutet av filmer brukar det vara lyckligt, komiskt eller rent utav sorgligt. Men detta är inget slut, det här är fortsättningen på något stort, mitt liv. Livet har nämligen så mycket mer att erbjuda än själva bloggandet om små till stora ...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 13:46


Känslan som uppstår när du precis satt dig ner skönt på en pall och ska fatta in varor i hyllan när du sedan inser att varan ska vara högre upp än du når.   ...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 12:30


Jag är inte självmordsbenägen eller nåt sånt men ibland kan man inte låta bli att vilja hoppa ut genom fönstret eller knyta sig en hängsnara o sen dingla lite fint i badrummet när chefen kmr in :D Tur att vi inte har något bra rep här och att apoteke...

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 09:08


Varje dag tills jag säger upp mig som sagt.

Av Erik Andreasson - 18 februari 2015 07:29


 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Skapa flashcards