Alla inlägg under februari 2015

Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 12:15

Får ett skönt meddelande idag.

Erik! Dejta är lite som en hobby!

Jag: Aha, om det känns så kanske du ska lägga av med det?

Nej men alltså jag ser det som en investering där tid är det jag investerar.

Sen får man ju som alltid räkna med lite dåliga påföljer men klart värt det!


Min åsikt om dejting är att det kan liknas lite med att äta choklad. Jag är laktosintolerant så chokladbiten(tjejen jag vill dejta) står där och ser mumsig ut och jag vet att påföljderna kan bli bokstavligen SKIT om jag äter den, ändå slutar det med att man tar sig en tugga och alltid slutar det på samma sätt. Man vet vad konsekvenserna blir men det är värt att ta dem.


Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 09:16

Grym serie som gör vägen till södertälje lite bättre varje dag

Av Erik Andreasson - 10 februari 2015 07:51

Känslan av att vakna upp när man borde gå till pendeln om 10 minuter.

Av Erik Andreasson - 9 februari 2015 19:24

Tänkte ta tillfället i akt att ha en frågestund. Ska verkligen försöka svara på så många frågor jag kan men bli inte ledsna ifall jag inte hinner svara på just din speciella fråga!! lär ju bli kaos i bloggen, eller?.. He....    



Av Erik Andreasson - 9 februari 2015 16:33

Nu i veckan kommer det ske någon typ av tävling mellan mig och min kompis. Har inte funderat ut vad det är än eller vad straffet blir för förloraren!

Det ryktas även om att två gästbloggare ska göra en utmaning mot varandra idag. Jag o läsarna väntar otåligt.
Skitsnack? Eller kommer ni faktiskt bjuda på något?
Upp till bevis helt enkelt!

Av Erik Andreasson - 9 februari 2015 12:39

Tänkte ta en bild på min mat men åt upp den istället. Så om jag nu såhär i efter vill ta en bild på käket så lär det inte va i en form ni vill se.
Att ha rast är verkligen dagens höjdpunt :D

Av Erik Andreasson - 9 februari 2015 09:28

Vilken härligt oslagsbar måndag vi har idag. Solen lyser så skönt, nu kan verkligen ingenting förstöra ens dag!

Förutom att jag är jätte ironisk och ska jobba? Ne absolut ingenting.

Sarkasm är så härligt. Det kan vända den värst tänkbara situation till något humoristiskt. Ni ba: va kan det?.. Ex. kmr....

Jag sitter på pendeln och måste medge att den smala killen som satte sig bredvid mig alldeles nyss inte alls ger mig klaustrofobi i det hörn jag inte alls är intryckt i, och det är tur att han inte luktar unkna musslor o räkor, och kom ihåg att borsta tänderna.

Sarkastisk, ironisk eller bara helt enkelt jävligt bitter? Hur som helst funkar det för mig.

Hoppas ni alla haft en fantastisk morgon. För det har jag jämt! Mitt liv är så bra.

[Bild]

Av Erik Andreasson - 8 februari 2015 19:24

Detta inlägg vill jag dedicera en av mina mest trogna läsare som skolkade sin paintbollmatch idag.

Som jag va inne på tidigare idag, det här med uppriktighet. Har man sagt att man ska göra något så gör man det. Väldigt trist att ha bangare i kompiskretsen.. (Du vet vem du är)

Så eftersom förhoppningarna av att få se en efterbild på alla blåmärken barnen skulle gett dig gått upp i rök tvingas jag bjuda på denna istället.
Man kan säga att jag tog några kulor för laget.. Och troligtvis oxå från egna laget med tanke på alla skott jag fick i ryggen.

Kyckling

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2015
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Gästbloggen


Ovido - Quiz & Flashcards